Etiketter

onsdag 27. juni 2012

Pakke fra hemmelig perlevenn + 2 nye smykker

Har blitt med i "hemmelig perlevenn" og det medfører at jeg får en pakke hver måned av en av de som er med, og sender en selv. Spennende å se hva som ligger i! Dette er min første pakke og dette flotte sommerkortet lå sammen med perlene. Inni er det et hint, og da tror jeg at vennen denne måneden er Hanne Katrine, siden hun var fra Rogaland (og siden jeg sendte til hun andre som er derfra... hehe - og hun gjettet det..). Kan det stemme eller?? :)

Her er alt som var i pakka mi =)

Nydelige turkise krystaller og blekgrønne, som også er fine, men har aldri blitt helt venner med den fargen.. ;)

Fine dråper, jeg har masse av de klare fra før, men det kunne jo ikke hun vite! =)

Linker og creoler. Kan godt brukes, og har ikke den str. i creoler, så takk for det!

FINE sliders og lås som passer, må bare lages armbånd nå! Fin toggle med lilla. Liker det!!

Fine fine ferskvannsperler i kremfarge, =D

Glassperler i champagne (eller noe sånt :)) 10 mm. Fin farge!

Masse små krystall biconeperler. Skal nok få brukt dem! Likte spesielt de "montana" blå! Jeg liker ikke så godt rosafarger, men lager jo ikke bare til meg selv, hehe.

Hmm...... skal godt gjøres å få brukt disse, men kan jo prøve ;)

Litt feil med fargene her.. De 4 grønne hjertene er gressgrønne, og det liker jeg myyye bedre enn den fargen som vises her, så godt var det =) Ellers bruker jeg ikke hjerter med dekor, særlig ikke roser (utenpå og inni). Da må det være fine komplementære farger eller ton i ton.. De lentilperlene er egentlig ok, fant ut en fin måte å bruke sånne på (ifølge meg selv) Se lenger ned =)

En blanding av skinnende krystallrondeller. Alltid fint =) Dette var en fin pakke med mye flott, tusen takk!


Var på tur til fjellbygda mi, og der kunne jeg ta meg litt tid på kvelden å lage et 1,5 m langt kjede med glass og metallperler. Turkis, petrol o.l. og sølvfarget. Etter min mening nyydelige farger!

Kan brukes i en, to eller tre runder rundt halsen, alt etter antrekk! Dette skal jeg bruke, men kan lage fler i alle mulige farger, og skal også gjøre det =)

Lentilperler er fine til halsgropsmykker. Her tofargede i koboltblå og turkis med sølvfolie. I tillegg til store flotte hjertelinker.

Bak har jeg en stor dobbel lenke med hjerte togglelås. Henger flott rundt halsen!
 Disse smykkene kan fåes i ønsket farge for de som måtte ønske å bestille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.