Etiketter

søndag 16. september 2012

Noe som frister?

Litt nye smykker fra sensommeren




Dette er jeg veldig fornøyd med, lagd til meg selv og har brukt det flere ganger. Lagde anhenget for en stund siden og resten senere. Passer til det meste. Har ett til i kobberfarge (se under) som kun er anheng, men som snart blir helt. Ellers kan jeg lage flere i valgfrie farger. Har ringene i kobber, bronse og sølvfarge.Henger veldig fint på.
"Embellished" armbånd. det er sydd i flere omganger for å få med alle typer perler, til grunnmønster og pynt. Kan lages i mange varianter og farger.









Armbånd av tsjekkiske krystaller i lys rosa og plomme med sølvbelagte perler og lås.




Blikkfang med sterke farger i et choker-halsbånd av glassperler, fin "tvunnet" lenke og magnetlås




Dette kan fåes i bronsefarge, gullfarge (som her), kobberfarge og sølvfarge i ulike varianter av blomster. Laget av mange metallperler som lenke, festet sammen med en toggle-lås bak.





Hverdagsbling. Fasettperler i akryl med flotte metallmellomdeler. Tredd på strikk så det er bare og dra over hodet. Pynter opp alle antrekk. Lett og rimelig!

Dette gir meg en smule julestemning.... =)
Aldri lenge til neste prosjekt her..... snart tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.