Etiketter

lørdag 24. januar 2015

Januar er full av snø og is, sammen med perlepakkene :)

Ja, da var det snø og is sm tema. Skal vi se hva min hemmelige venn fikk ut av det :)

Her er innholdet, og det ser unektlelig ut som en spennende pakke! Har til og med fått drops i tillegg. Jeg har meldt meg på utfordring på facebook om å ikke spise søtt og snacks på 8 uker, så da får barna få disse ;)

Diverse saker, glassblader med sølv, er det ekte sølv det betyr da? Perlemor med sølv, samme spørsmål ;) Glassanheng vil jeg helst ikke ha flere av, jeg har så mange, og disse kommer jeg nok ikke til å bruke, altfor mange farger på de for meg..Og nå skal jeg snart i gang med egne anheng, og da blir det det jeg vil satse på.  Får se om jeg setter meg ned med det andre for å pønske ut noe.

Litt bling, i snø- og isfarger. Og noen søte glassdråper. Jeg har en hel kasse med krystallrondeller (helt sant!) Men noen ganger kan det som trengs finnes i denne typen hauger :) De hvite har jeg ikke, runde og fasetterte, flott.

Her har vi flere rondeller, de var i ene "godteposen" i en mix med masse. Litt få av noen, en blir litt lite ;) De med blåskjær matcher den store flate. Og jeg har mange akkurat sånne flate, men mindre. Så da blir det et smykke. Sølvfolierte hjerter har jeg veldig mye av, men bruker de sjelden. Ringen med krystaller er flott til tema, men jeg er ikke fink med lyseblått. (Lagde et smykke med noen perler fra uvennpakka i sommer med kun lyseblått da, måtte utfordre meg ;) Det blir lagt ut på smykker av perlevennperler-siden etterpå) Denne akryl (?) ringen vil nok bli prøvd ut :) 

Howlitt-hjerter? Har mye av denne steinen, greit med litt forskjellige former. syntetisk opal er ikke min type farge, men veldig tematisk ;) Noen steinperler?  Og Flotte slidere, skulle vært glass i midten, men likevel flotte :) Fint emaljert hjerte, skulle hatt ett til ;)

Her har jeg fått et ferdig smykke hvor perlevennen lurer på om jeg finner noe til snø- og istemaet her. Og det gjør jeg sikkert :) Men da må jeg jo ta det fra hverandre :) Blanding av glass og steinperler.

Flotte hjerter med tekst, har massevis av disse fra før da, men hvem kunne vite det :) Slidere som jeg synes har juletema, så får lage et julearmbånd til neste jul, veldig fine :) OG......håndlaget sølv. Så flott! Hvem kan gjette hvem som har sendt den nå? :D

Det var tre anheng, men det med tekst var i gaveesken. Så fint. Vet ikke om de andre er helt min stil, men søte da. Utfordringer er ofte det jeg tar først, så vi får se ;)
Mye flott i denne pakken! Tusen takk. Skal nok få til saker og ting her :)

Skal legge ut noen bilder fra desemberpakken på siden med smykkebilder hvis dere vil se.

Ha en fin og kreativ januar,  så får vi snart se hva neste måned bringer :)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Ja, det er ekte sølv 935 på glassbladene ;)
    Hilsen Anne Lise/Kreativbua

    SvarSlett

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.