Etiketter

torsdag 4. august 2016

I august kan du få litt perler å leske deg på... (dårlig ordspill :P)

Jeg har fått tidenes raskeste månedspakke, den 2. fikk jeg perlepakka i posten, og den inneholdt mye snadder for meg :)
Det første bildet her er ikke noe bilde på resten av pakka. Her har vi litt som jeg ikke er så glad i, siden perlene er lysegule er jeg ikke fan, siden jeg ikke er glad i pastellfarger, og de grønne uformelige indiske glassperlene kan jeg nok ikke bruke. Så har vi de bakerst, det står voksperler på de, og veldig lette. Men fin farge og overflate hadde de jo. Får se hva som skjer med de :) Ikke fortvil, dette var det jeg likte minst :) Bare se:

Her kom det jammen tsjekkiske blader, selv om jeg har massevis nå (hamstra litt :O ) så har jeg ikke denne flotte dypblå fargen. De andre har jeg veldig få av, så nå kanskje jeg endelig kan lage noe av de brune. Kanskje ikke så enkelt med bare en av hver av de andre, men da får jeg bare sjekke lageret om de kan finne noen flere av disse :)

DET ALLER BESTE i pakka. to pakker pinch beads (tusen takk, hadde så få sånne :D), petal beads i nydelig matt gull, og 3mm firepolish i samme nydelige fargen, trengte sårt 3mm av de!! Sist, men ikke minst silky beads i farger jeg ikke har! Nydelig den pastel bordeaux, og den andre, kjempeflott den og. NYDELIG alt sammen, (som sagt, hehe).

Neon super duo, jeg har, men påfyll er HELT ok :D 7/0 seed beads har jeg faktisk ikke (som er merket iallefall, og da er det ikke så lett å vite heller). Blir spennende, og noen 15/0 også flott. Sist har vi øverst 10/0 cut seed beads tsjekkisk type. De har jeg ikke heller, men flott  å ha, og flott farge!

Lurer på om de gullfarga her er samme som de i det lange røret på sist bilde? Var ikke merket, en ligner på cut seed beads! Og, jeg vet nemlig at disse firkanta og er tsjekkiske selv om det heller ikke stod. Nydelig farge <3 Fornøyd med dette her også, altså :)

Her er det litt på slutten som jeg må lure litt på, for jeg vet ikke hvilken stein det er, ingen av de. Men de er jo fine farger :) De bronsefargede var fine, men litt ujevne. Tror det er glass, og kan sikkert brukes til noe.

Jeg vil bare si tusen hjertelig takk for flott pakke! Det meste her kommer godt med, og skal bli til noe fint til butikken jeg skal åpne på søndag. Jeg er hoppende glad for alt det tsjekkiske jeg fikk, som jeg ønsket meg. Jeg skal huske på det, for jeg vet nok hvem som er min hemmelige venn ;)

Ha en fortreffelig sensommer, og håper alle perlevenner får det de har ønsket seg, noen må vel vente litt lenger enn meg, da min venn hadde turboen på fullt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.