Etiketter

onsdag 25. januar 2017

Januarpakke med tvist

Da er det lenge siden jeg har lagt ut en vanlig pakke. Denne gangen med tvist, da vi fikk bilder å velge ut fra. Var så heldig å få den pakka jeg valgte ut, men selv om jeg hadde sett den var ikke alt veldig tydelig, så det ble overraskelser i pakka også.

Her er sakene:

Her var det en pose med mye forskjellig i :)

Steinperlene. De store agatperlene øverst var en av grunnene til at jeg valgte denne pakka. Nydelige! Jeg husker ikke hva de andre heter, kommer nok ikke til å bruke de rosa, men kun fordi det er rosa i dem.

Her har vi glassperler. Ikke helt fargen de grønne, det tror jeg flere sliter med ;) De hvite ligna litt på maggot (hehe), men kan hende det passer helt flott i noe likevel. Fine i glass med kobber :)

I sånne pakker kan det dukke opp ting man har hatt, og glasshjertet er mulig kommer fra meg, men ikke sikkert :) Søte kuber, og de andre selv om de er AB.

Metall. Er det NF? Lenke med krystaller kan jeg nok bruke til noe, de andre får vi se, spørs om det er nikkelfritt. Roboten var en gigantisk utfordring, må nok gi den til en gutt som kan leke med den eller ha den på sekken sin kanskje :) Har en nevø i målgruppa ;)

Mer metall. Tynne, tynne vinger i to farger og hjerter. Julepynt tenkte jeg, og fine de andre og, men er de nf tro? 
Magnetisk hematitt/blodstein. Får jeg brukt disse da tro, har mye liggende. Men fine i formen da :)

Fine glassperler :)

Og til slutt favorittene!! Jeg skimtet kun de mørk aqua fire polish på bildet jeg så, og var ikke sikker på om det var riktig observert. Men det var en av grunnene til å velge denne pakka. Tusen takk for at jeg fikk den :) De andre ble en positiv overraskelse :)  Tile beads og lentil beads, jippi!
Det var januar, moro å være med igjen. Får se hvor lenge det går. Mye på tapetet, men viktig å få litt annet påfyll også. Som å lage fine smykker.. her er det muligheter! Takk til den ukjente avsenderen for flott pakke :)  Ha en fin uke alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.