Etiketter

tirsdag 23. mai 2017

Små skatter kan være vel så fine som store skatter

Mai er snart forbi, og perlevennpakka mi kom i dag :D Tema var skatter eller skattejakt.
Den var ikke stor men inneholdt akkurat hva jeg skatter høyt, så det var en fin overraskelse på en helt vanlig tirsdag.

Trengte ikke grave så dypt for å finne skattene, de var alle i denne lille posen :)

Se på dette :D 3mm fire polish! 5 strenger med ulike farger. Ikke helt begeistra for lys rosa, men de andre var nydelige!  Rosa kan jo også komme til nytte, når det er sånne fine perler, men kun da, og helst andre farger ;)

Se her da! Tsjekkiske PIP beads. NAM NAM! :) O-beads er heller ikke å forakte.Dette kommer godt med! Tusen takk for fine skatter!
Dette var stas, setter pris på å få sånt som jeg ikke har masse av fra før, og som er midt i blinken for det jeg liker best å lage. Får se om jeg får laget noe snart, er ikke produktiv om dagen dessverre. Men det kommer vel en dag :) GOD forsommer alle dere som har lest og sett disse fine perlene jeg fikk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.