Etiketter

tirsdag 6. mars 2012

Ut med det!



 Da blei det blogg på meg! Så da håper jeg at noen finner veien hit.

Dette er en fin måte å få vist hva jeg driver med. Har ikke planer om å starte butikk, så da er det fint at det går an å legge ut bilder av mine smykker her. Da kan jeg kanskje se om smykkene mine faller i smak. For selv om folk ikke kjøper noe, så kan de jo si sin mening i en kommentar =) Jeg har et stort lager med utstyr som jeg kan sette sammen til de aller fleste typer smykker. De kan lages korte eller lange og i mange ulike teknikker. Også armbånd og ørepynt, hva du vil! På sikt blir det også egne fusede glassmykker (anheng), men da må vi først komme på plass i det nye huset, sånn at det går ann å starte med det. Det finnes så mange smykkeblogger der ute, men ingen er like heldigvis, så håper det er rom for min også. Blir veldig glad for alle kommentarer. 

Da blir det noen bilder som en start. Er ikke fornøyd med mange av bildene, noen er tatt på en feil måte.  Det er ikke noe gjennomtenkt system her nå, bare et lite utvalg av det jeg har lagd som jeg hadde bilder av, mange er solgt, men kan lage flere, eventuelt i andre farger.. 
Mer kommer snart, har mange nylagde saker, og noen ideer som snart skal settes ut i verden!

Sort metall og sølvfargede stardust metallperler

Glasskrystall i turkis og sort metall
Langt kjede med store sølvfolierte perler og STORT anheng

Sterke farger til sommeren! Gull og krakkelerte store glassperler i intens rosa og oransje



Gullfarget metall og sorte glassperler


En favoritt i bronsefarge, her har du nøkkelen til det meste ;)



Lime og gyllent, gave til min mor =)

glass i nydelige blåtoner med sølvfarget metall

Grønt og lime med kobberfarge

Legg Nydelig kombinasjon med store og små glassperler og kobberfarget metall

Lenket smykke med glassperler og kobberfarget metall (bildet er tatt med dårlig kamera)

Uklart bilde... sølvfarget metall med blått og klart glass
Plomme og rosa sølvfolierte glassperler og sølvfarget metall
   

1 kommentar:

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.