Etiketter

lørdag 17. august 2013

Endelig kom perlepakka mi fram på første forsøk :)

Da var det augustpakka som skal blogges allerede...! Alle perlene hadde fått egen organzapose og inni var det mye forskjellig:
Fine lapper med bra beskrivelser, selv om jeg skjønte hva alt var bortsett fra swarovski og at det var nikkelfritt ;) Hyggelig kort med russisk dokke. Tror ikke det var noe hint her, om ikke det var et hint da.. Så var det til innholdet:

Krystallrondeller med perlekapper festet på. De var tøffe egentlig, men er generelt litt usikker på de rondellene, da jeg tror steinene detter fort ut. Men kan være ubegrunnet!

13 x 14 mm glassperler. Fin farge og størrelse, kan passe sammen med noen litt lengre ned.
Samme som over, i blå, synd noen var ripete og stygge, og det sier meg at de ikke tåler så mye heller. Men fin farge og størrelse her og!

Disse kunne passet sammen med de Vinrøde over, kanskje? Fargen her er litt finere enn bildet viser. Er for øvrig ikke så begeistret for transparente glassperler som ikke er skarpt fasetterte (krystaller og lignende), eller er tsjekkiske fire polish perler. Har så mye av de  og bruker lite. Men skal bruke disse her uansett. :)

Fin farge, har ikke sett sånne med swarovski før..

Favoritten! Min farge og veldig fine og anvendelige perler for mye jeg lager! :)

Elektroplaterte slipte glassperler. Fine perler jeg helt sikkert kan bruke til noe :)
Tusen takk for fin pakke i august, vet ikke hvem du er, selv om skriften så litt kjent ut......
Har ellers ikke noen bilder av smykker å legge ut nå, har jo akkurat blogget den forrige pakka :)         Men er det noen som vil se andre av mine smykker så kan dere se på denne facebooksiden :) :

https://www.facebook.com/eldsmykker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.