Etiketter

mandag 28. juli 2014

Alt mulig rart!

Her er uvennpakka denne julimåneden. Altså det som noen ikke liker og derfor sender avgårde i håp om at noen kan bruke det, eller bare for å bli kvitt det :D
Laderen til speilreflekskameraet mitt har reist på ferie, så det blir dårlig kvalitet på det visuelle uttrykket og inntrykket denne gangen.... men denne pakka tåler vel det.
Mye rart hadde samlet seg i denne boblekonvolutten:

Alle posene i pakka. Noen var en ting i, andre var mixet.


Sånne perler i plast (eller falsk resin) er ikke så rart at havnet her gitt.... Jentene mine ville ha, men måtte fint vente til bildene var tatt.

Spikes i metallbelagt akryl. Lurer rett og slett på å lage meg noe av disse her :)

Mix. Jenta mi skal få de store "resin"-perlene med tøy inni. Hun syns de var så fine! Værsågod sier jeg... To søte sommerfugl-sliders som jeg tar som en utfordring (pga. farge på emaljen og Ab-krystallene). Litt med sølvfolie, den store blir ikke brukt av meg, de andre har jeg flust av i utallige farger. Flate disc-perler og resten; næh.
Ujevne frosta seed beads i ametyst. Bruker bare merkevare i det, men kan hende til noe stringingopplegg. Brune glassperler, får ligge litt.


Nok en mix. De gylneog hvite ser litt ut som plast, men det er glass. Mange forskjellige former, får ligge på vent. Resten var ikke noe for meg, bortsett fra de rødbrune perlene som ser ut som stein, håper de er det? Var veldig fine :)
Fant til slutt ut at de måtte være icepick oppheng. Men det var ikke med en gang. for mange av pinnene hadde knekt av. Sikkert derfor de blei sendt vekk. Men skal teste to ut til et par øredobber til meg selv, da er det ikke så nøye ;)
Crackle agat! Nam nam nam :) En er knust, men de er vel fine? Hvorfor ville du ikke ha dem? Hva kan være galt tro, nesten så en blir litt skeptisk, hehe.
Brosjenåler. Noen like sånt, så med kreativiteten på topp kan det bli bra saker :) Den med gull på var ikke bra saker, hehe. De montee-steinene på den andre skal jeg demontere og bruke i perlesyingen min :) Lenka med lås blir litt simpel.



Treperler med litt størrelse. Kan faktisk brukes til å lage egne perler ved å sy seed beads i forskjellige sting utvendig. Får se litt. To elefanter jeg ikke hadde kjøpt selv, men kan jo ha dem liggende en stund.
Det var det, og ikke den verste pakka jeg har sett denne gangen! Takk for perlene :) Blir moro å se det andre som folk vil kvitte seg med!

Ellers er ferien over og tilbake til hverdagen igjen. Sommeren har vært fin og koselig og mer moro blir det. Til helga blir det å vise fram smykker på marked. To brylluper til rundt hjørnet og mer. Siden kameraet er uten strøm blir det bilder av smykker i august.  Kos dere videre!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.