Etiketter

fredag 18. juli 2014

Det ble surr i systemet med to pakker som ble sendt med stort mellomrom, men kom samtidig (i hvert fall kom begge mens jeg var på ferie). Da var ikke den første borte lenger...

Dette var den første pakka fant jeg ut. Perlevennen hadde ikke lest notatet mitt før denne blei sendt, visst. Og det viste seg jo på fargene :)
Jeg har noen sånne perler i turkis og hvit, men i rosa var de ikke noe for min smak da. Kan sikkert lage noe av de, men flere av perlene var sprekt også dessverre. De andre var heller ikke mine favoritter.De er små nuggets i glass med AB-platering.
Dette var jo så godt ment, men akkurat de fargene jeg ikke er så begeistret for :P Men dette var sommer for min venn skrev hun. Men dette kan jo komme til nytte en gang likevel. Og sølv-ørekroker var det jammen og! Swarovskien du kjøper må være veldig dyr eller? Har noen tips i så fall ;)


                                Her kommer neste pakke:

Her er det som var i den andre pakka. Noe som fikk meg til å se at pakkene må være fra Hanne Katrine...

Husker jeg sendte noen hodeskalle metallperler til hanne Katrine en gang fordi jeg ikke er så glad i dem. Vet ikke om jeg kommer til å bruke disse heller. Veldig synd for det er kun formen jeg ikke liker.

Dette var det som avslørte perlevennen, husker dere? :) Jeg ville gjerne bytte til meg disse blomstene (og noen dicrohic-perler som var med i samme pakke til H K). Veldig fine blomster, vet hva de skal bli;  komponenter i perlesying! De andre kommer jeg ikke til å bruke, jeg liker ikke blått og hvitt sammen, tror jeg har nevnt det ved et par anledninger. Men det kan jo hende hun husket feil på hva jeg ville ha :)
Sølv 925. Flott det! 


 Beklager hvis det har blitt negative kommentarer her. Jeg mener ikke noe vondt, og det er ikke bare meg som skriver når noe ikke passer ;)  Jeg selv gjør mitt aller beste for å finne ting som perlevennen skal like, og det gjør vel alle.  Hva gjør jeg når jeg har fått to pakker? Returnerer eller sender noe mer tilbake....?

Har forøvrig laget to smykker av de nydelige skjellperlene i to varianter fra mai-pakka. MEN kameraet må lades og det rekker jeg ikke nå :P Viser dem neste gang. FORTSATT GOD SOMMER!!

Ps. beklager sen blogging, men pakkene kom sent, vi var på tur og etterpå blei det besøk, sjukt barn +++ Blir spennende med uvennpakke neste :O  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.