Etiketter

søndag 26. august 2012

August og solnedgang

Her er august sin perlepakke med tema; solnedgang. Fint kort med bling og sommerfugler =)

Gule og bringebærrosa glassperler i 8 mm og gule i 10 mm. Søte perler.

Små rondeller 4mm som matcher de andre perlene må jeg bare si =)

AB swarovskihjerter som egentlig oftest skinner i gult ;) Fine!

Fotorammer, det har jeg ikke fra før! Har ønsket meg det. Synd det ikke er helt min farge, men kan vel kombineres med noe i "mine" farger :) Metallperler og strikk til, får se om jeg bruker dem til dette eller noe annet =)

Passer til solnedgangtemaet disse. Kommer nok til å bruke skinn i stedet for gummisnora, men kan bruke den inni noe der den ikke syns ;) Så må jeg nok skjule kjernen på de fasettrondellene hvis jeg skal bruke dem. Men dette er vel kjekt å ha, selv om det ikke er helt min smak.

Her var det mye fint, men ikke så mye etter min smak. Føler meg slem som skriver sånt, men man skal vel være ærlig..eller...? :o
Får skylde på at noen har glemt å legge ut min ønskeliste enda...? hehe
Får nok brukt mye av det, men ble ikke kjempeinspirert dessverre. Kanskje fordi jeg så for meg noe annet når jeg tenkte på solnedgang ;) Men tusen takk, og så må jeg prøve å finne ut hvem som har sendt, hun hadde vært i Paris, men har ikke tid til å lese meg til det nå =). Vet noen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.