Etiketter

torsdag 20. desember 2012

Fikk vinterperler til jul!

Jeg fikk en kjempeflott perlepakke for desember som helt klart var inspirert av vinter.
Veldig mye fint her altså!!

Dette var pakka mi! En fin pose full av perler.... og en pakke med snømannbæsj! Da blir ungene fornøyd =) Men det var ikke med noe kort eller brev, så har ikke peiling på hvem den er fra, og et par ting vet jeg ikke nøyaktig hva kan være ;)

To store glasshjerteanheng, de er veldig fine, selv om jeg har flere av de mørke fra før, men de klare har jeg ikke nå så det var topp!

Nydelige AB hvite krystaller!!!

Nydelige ovale AB krystaller!!!

Nydelige grå ab litt mindre krystaller!!

 10mm Runde svarte fasetterte, veldig kjekt å ha!!!

Voksa glassperler, hvite som snøen =) 8mm De kan få selskap av de andre jeg har, helt greit med litt flere altså!

Kjempefine oppheng med krystaller!!! Sikkert tenkt til de to hjerteanhengene...? =)

6mm og 8mm swarovski (?) perler i svart : D Har kun større, så det er flott!

Stor steinperle med krystaller rundt, vet ikke hva det er, kan det være hvit (melke)kvarts...? Uansett var den veldig fin!!!

Disse er også fine! Ser bare helt vanlig hvite ut på bildet, men de er stein tror jeg, 10mm, og kanskje samme type som den store over...? Utrolig fine når en ser nøye på dem!! =)
Dette var en  perfekt pakke, enda jeg trodde ikke hvitt er noe jeg bruker så mye......men alt dette var nydelig!! Tusen takk for en super pakke, jeg ble kjempeglad og fornøyd!! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.