Etiketter

onsdag 4. juni 2014

Perler og poesi..

Det var det jeg fikk i maipakka mi,  beskrivelsene var iallefall noe poetisk inspirert, hehe.
Mye forskjellig i pakka, denne gang, se her da!

Pakka med brev og tre fancy fylte konvolutter inni

Fra posen med det rare i: Ferdige lenkearmbånd med lås, oppheng til egenproduserte glassanheng som jeg skal begynne med en eller annen gang! Ellers er jeg ikke så glad i akrylperler med metallfinish som er i panduroposen, men de var fine å se på.

Mer fra posen med det rare i: "Vinger som løfter deg høyt i sky", det kan vel trengs noen ganger... :) og de var fine, har ikke sånne charms fra før faktisk. fine er også de hule dråpeperlene. OG: Nydelige fasetterte steinperler; de "heter larvikitt, og det var jo ikke noe shit..." nei de var faktisk min favoritt (ser du, jeg kan rime også... hehe)

Skogens farger: En medaljong i gullfarge med brun emalje som kan bli et fint smykke, brun skinnsnor, den må funderes litt på.  De andre er visst "regndråper i krystall som lyser våren inn". Blir flott stemning av sånt, de var forresten mye finere enn bildet viser!

Glassperler av typen som jeg har liggende lignende av. Men de er jo fine farger hvis man tar kreativiteten på alvor og bruker de riktig, da kan det kanskje bli riktig eksklusivt ;)

Til venstre var det noen resteperler av plast i en fæl farge, velger å se bort fra de ;) Var bare en brøkdel av pakka det da.Var noen få greie grå rondeller der som var av glass, de var jo fine.  Til høyre var det en fargemix med AB-platerte glassperler, fin form på de, men alle var ikke like fin farge på for meg. Men de fleste kan sikkert brukes en gang jeg leter etter noe spesielt for å skape en helhet :)
Halve "posen med bris fra havet" Fargerike tynne skjellcharms; spennende. Sånn Love-link har jeg fått av Tonje i juni i fjor fant jeg ut, men den er fin den! Fikk halvveis en ide her nå......hmm... De siste var vel så som så med to like og tre like og sånt, men er da en minimal del av pakka de også.

Her har vi mer fra havet. De fine hjertene med vinger har jeg også fått før en gang, men dette var litt fler.. De er veldig fine! Skjellene var nydelige farger på, og ulike former og størrelser er bare flott når de har glatt overflate, blir morsomt! Turkis chips har jeg mye av, men helt greie hvis man kommer på det. I posen gjemte det seg også noen hvite seed beads, hvis du ser nøye i bunnen ;) 
 Masse fint i denne pakka, blir moro  lage noe etterhvert! Tusen takk, perlevenn, for en bra pakke :)

Takk for pakka kjære venn
Sommeren er her igjen
Fri og ferie skal det bli
Håper på at det blir tid
til familie og kjærlighet
men og litt kreativitet...;)

GOD SOMMER!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.