Etiketter

tirsdag 24. februar 2015

Pakke med vårfølelse...

Februar er snart over, og vi har alle drømt oss litt framover til våren. Iallefall i perleverden.
Frampek på våren var altså tema, her er hva min perlevenn sendte meg:

Hele pakka med en nydelig sjokolade :D Mer detaljer følger........

Mye swarovski i pakka. Her er flat backs i mange farger, en av hver. Alltid kjekt å ha, og kan være et anheng som trenger akkurat EN sånn.  5mm biconer i vårfarger :)

Vridde rørperler (bugle beads) Klar og blå, begge AB, veldig fine til tema, og veldig bra valg til meg :) Små blomster, de skal bli med i et vårlig design, helt sikkert! De veldig lysegrønne er ikke min farge, men de er så små at de kan bli fine i en kombinasjon!

Beklager at ikke alt synes her, men det er altså 63 (!) 4mm swarovskikrystaller i hver sin farge, i hver sin pose! Veldig fint hvis man skal finne en passende farge. Men veldig sjelden man trenger bare en...da kan jeg jo se på fargen og kjøpe flere, hvis jeg ikke har selvsagt ;) Fin oversikt over hvilke farger som finnes :)

Utfordringene denne gang. Har så mye av krakkelerte perler, bruker lite, og pastellfarger er heller ikke min greie. Jeg liker mer sterke farger, men selvsagt kombinerer jeg farger også. Men lys rosa blir ytterst sjelden brukt, og da for å utfordre meg selv, eller en sjelden bestilling ;) Mulig jeg tar utfordringen, blir litt fristet til det når det kommer utfordrende ting i pakkene :) En vridd perle i klar, rød og rosa. Jeg har en følelse av at jeg har noe annet i den kombinasjonen, men husker ikke hva det var. Får lete litt, kanskje det passer til denne. 


Tusen takk for pakken, har ikke noen umiddelbare ideer her, litt få av hver perle ;) Men skal tenke litt! Kommer bilder når jeg har produsert :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.