Etiketter

fredag 26. juni 2015

Nå er det sommer, og sommer er bra! :)

Juni er snart over, og nå kommer sommeren endelig :) :)

Sommer var tema for hemmelig perlevenn denne måneden. Her er min pakke, masse forskjellig var det i den.

Hele pakka med et fint sommerlig og koselig kort.

Her er det glassperler, noen dekorerte turkise og krakkelerte. Har sagt jeg ikke er så glad i dem, men denne fargen er jo nydelig :)

Fine lys turkise blomsterperler! Sånne hjerter har jeg en mengde av, men de er gode representanter for bling.

En 6mm lang streng med oransje perler, veldig fin fargetone. Og to lange strenger 8mm turkise. Har noe av de, men de er kjekke å ha :)

Sånne blader har jeg noen få av. solgte mange for mange år siden siden de var lyseblå. Men det var fint å få litt flere, da kan jeg kanskje få til noe. Glassanheng har jeg så mange av, og har sagt jeg ikke er så glad i å få. Disse var spesielle, de var tøffe og faktisk. Skal ta utfordringen snart. Rosa perler i 6mm, har en haug av sånne i alle farger ;)

Aluminiumslenke, ørekroker og perlekapper. Jeg har store kvanta av ørekroker og perlekapper, og bruker lite perlekapper. Jeg likte lenken godt,  fikk ikke helt tak i om alt metallet var testet og nikkelfritt eller bare de tingene som stod nevnt i kortet?

En mix med swarovskiperler. Kos, selv om fargene ikke er helt meg. De mørke er fine. Men uansett fine sammen :) Flotte agatperler i 8mm.

En pose med forskjellige låser og anheng. Fint hjerteanheng og togglelåsen er fin. Har mye lobsterlåser, men de kommer nok til nytte også. Bruker ikke religiøse symboler, men steinen er fin.

Nydelig klokke (NF?) og linker med vinger! <3  Fine, lette chandelierlinker til ørepynt :)
Alt i alt en pakke med masse fint, og variert! Tusen takk perlevenn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.