Etiketter

onsdag 25. mai 2016

Sommerflørt i mai.

Tema var sommerflørt, og jeg fikk grønt, hvitt, litt gult og sølv i fargene. Vet ikke om jeg fikk noe som er veldig tematro, men var fine perler i pakka.

Pakke med et koselig kort, og tre sitronte i matcende farger.

11/0 seed beads, tsjekkiske i eplegrønn og perlehvit. Kjekt å ha, ikke fullt så jevne som japanske, men helt ok :) Gule 4mm fire polish tsjekkiske perler. Litt vel pastell for min smaak, men kan fort få bruk for dem i en kombo. Veldig glad i tsjekkiske perler :)

Steinperler, ser ikke like ut de store og små hvite, synes de store ligner mer på jade, men kan ikke være sikker på det. Flott med peridot-perler da! Og med hull i toppen, nam nam :)

Slidere med krystaller. De var fine, skal få laget noe av de :) Emaljerte charms, er litt spesielle synes jeg, men ok.
Tusen takk for fin pakke. Nå er det øyeblikkelig sommer! Kos dere alle sammen :) :)

1 kommentar:

  1. Hei. Vet ikke om du har fått vite det, men de hvite stein perlene er begge "Snow Quarts", så dem er de samme. Problemmet med dem er at det kan være veldig til forskjell på fargene. Personlig så elsker eg de store. Mer naturlig en de kritthvite små. Hilsen Aud

    SvarSlett

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.