Etiketter

lørdag 16. september 2017

Høstfarger

Da var septemberpkakka mi kommet i hus. Tema høst, og jeg ønska meg høstfarger som vi ser ute nå framover. Jeg fikk ulike fine glassperler og noe mer.

Hele innholdet i pakka

Te og litt søtt fulgte med. Er litt morsomt hver gang det står til hemmelig perlevenn og ikke fra, da det jo er avsender som er hemmelig, ikke mottaker, hehe. En liten digresjon :) Takk for te og godt, blir nok kos.

Miyuki 11/0 er jeg forbruker av :) Matsuno har jeg noe av, men ikke brukt enda, det kommer nok til nytte også! Dessverre kommer jeg nok ikke til å bruke de skjellene, da det ikke er noe jeg lager som dette passer til, og litt mye rosa i det også. Men alt det andre er flott!

Nydelige hjerter <3 Rondellene er flotte også, fikk lyst til å få til noe høstlig med dem. Store dråper er sikkert kjekt å ha, og delica er bra.

Her har vi en fin mix, eller to faktisk. Litt få av hver, men Swarovskiperler er nydelige. Mye fine farger her :)
Tusen takk for flott høstpakke! Mye forskjellig og inspirende :)
Høsten kommer og det går mot mørkere tider, greit med litt lysglimt som perlepakker da.
Oktober neste, blir spennende hva vi finner på da :) Kos dere masse i høst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.