Etiketter

lørdag 2. mars 2013

Februarpakke fra perlevenn

Det er midt i en utrolig hektisk periode her, men et veldig fint avbrekk er å få pakke i posten, og her er den:
Ikke noe kort, ut av konvolutten kom fem søte små lilla organzaposer med spennende innhold

Blue goldstone i utførelser jeg ikke har mye av, flott! Synd det er noen jeg ikke kan bruke, en misformet og tre stk med hull som er skjevt borret. Jeg pleier alltid å bare sende de som er helt fine, ellers er det liten vits synes jeg da. Men de fleste var fine og  de bittesmå var søte!

Diagonalt borrede kuber i krystall, er ikke så glad i alt fargeskimmeret, men det SKAL brukes og bli noe fint det. To størrelser, en flott utfordring var det jo!

Jeg har lissom aldri kommet så langt å kjøpe fotorammer, så da er det flott at jeg får det her!! Nydelig =)

Krystallbefengte findings, er det swarovski? Etterlyser beskrivelser på det jeg får tilsendt sånn at jeg vet hva det er ;) De var flotte, selv om jeg helst ikke vil ha AB senere, blir så sukkersøtt lissom, er nok derfor jeg heller ikke liker rosa, selv om mine to jenter er veldig glad i det.. hehe. (Forresten mørk ceriserosa går faktisk an). To låser for flere rader. Hvordan visste du at jeg ikke hadde sånne? Supert!

Fasettert glasskule og en fascinerende dråpe som er "melkehvit" øverst. Skulle ønske jeg hadde to dråper, så hadde det blitt flotte øredobber! =) Noen fine rondeller, som jeg har fra før, men det gjør ikke noe. Fin hjertecharm i platina. De øverste spacerne var fine, og noe jeg ikke har fra før :D Manglet en stein på den ene, får se om jeg finner en som passer... De nederst til høyre tror jeg jeg må gi til dattera mi, det er ikke fine steiner på dem, er det akryl tro? Vet det finnes sånne. Jeg har samme med fine steiner på fra før og som jeg heller anvender da =)

En fin pakke med mye jeg ikke har, og det er flott! Savner noen ord, kanskje det er glemt.. :)
Tusen takk for mye jeg kan bruke til noen fine prosjekter framover når jeg får littegrann bedre tid. Jeg hadde tid til blogging i dag, fordi det er en passende avslappende aktivitet når kroppen er syk og det er sterk vind ute. Får ikke gjort så mye annet da ;)

Ha en flott helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.