Etiketter

fredag 22. mars 2013

Hemmelig perlevenn mars

Kom ei spennende pakke denne måneden, med mye forskjellig.

Hele pakka, fra en travel perlevenn som til vanlig ikke er så travel. Men den kom raskt fram, og mye bra her da!

Ja, synes de var veldig fine de fasettperlene, og de andre, selv om de som ikke er sånn "teglsteinrøde" er finest :)

Porselen? Så fint at jeg fikk den andre da!! =) Fin farge!

Dette er helt kurant det, ikke sånn man får til vanlig =) Liker sånne jeg.

Yndlingsfargen min det der =) Liker også de vridde, har noen sånne i en annen type utførelse. Synd at den ene ble knust på reisen  da men.

Nydelige!!!

Disse var flotte da, en liten skatt var det! =)

Til slutt, et par utfordringer. Den grønne skal jeg vel få laget noe av, en fin liten utfordring. Den røde var veldig stor og grov. Med hull igjennom toppen litt nede. Ser for meg et herresmykke med den på skinnsnor, men pleier ikke å lage det. Hadde aldri kjøpt en sånn selv, men samtidig var den litt fascinerende og morsom. Spørs om den blir liggende en stund ;)
Dette var en pakke etter min smak =) Variert og litt utfordringer, samtidig mye fine farger, og ingenting jeg hadde fra før. Var en del litt utenom det vanlige, og det er flott for meg, det gir ny inspirasjon =)
Tusen takk for pakka, jeg vet hvem som sendte den, og det gjør sikkert flere også..

God påske til den som leser her!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.