Etiketter

lørdag 25. mai 2013

Mai kommet og nesten gått.... pakke fra perlevenn mottatt :)

Da var det tid for å vise hvilke fine saker jeg har fått denne måneden. Tema var matchende perler og materialer. Utfordringen er å lage noe ut av mest mulig av det, men det blir nok litt vanskelig her, da det enten blir for enkelt for meg eller det går ikke sammen... men fine ting var det her!

Her har vi hele innholdet som kom ut av konvolutten...

To fine anheng med tekst, den til venstre holdt jeg på å kjøpe en gang, men det blei ikke noe ;)

Anheng med utskjærte charms, de var søte, så noen charms med tekst som er fine også, har ikke akkurat sånne selv om det er utallige charms på mitt perlerom :)

Swarovski er fint, disse skifta farge i dagslys, da de er belagt med en guloransje farge bak som skinte igjennom.

Skinnreimer som passer til de doble låsene i brunt og svart. Her blir det nok noen andre bling-perler og evt. noen av charmsene.
Jeg likte det jeg fikk her, tusen takk! Selv om jeg hadde håpet på en pakke med ulike perler og ting i farger som jeg skulle laget noe ut av i henhold til utfordringen. Det liker jeg å holde på med :) Men dette er helt fint det også. Har masse jeg kan utfordre meg selv på også ;)

Da har jeg vært med på dette i ett år, og har tenkt å fortsette med det. God helg til alle! Og god sommer!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.