Etiketter

onsdag 10. juli 2013

JUNI og SOMMERPAKKE

Hele pakka som var nr. 2 fra min perlevenn, siden den første blei borte. Skjerp dere POSTEN!! Her er det fine perler og drops til og med - gjett om minstejenta fikk lyst på :)

Fasetterte pandoraperler og fine skinnende krystallrondeller i 8x6 dim.

Gummiarmbånd... hm vet ikke helt. Men ok, det skal prøves! =)

Nydelige perler i tsjekkisk glass. Fiine farger!! :)

Metalldeler som jeg ikke har :D Kjekk lås, fine vinger og en sommerfugl som jeg ikke helt blir klok på. Er det en lås Tonje? Magnet bakpå og en hempe i ene enden bak...hm. De med de tjukke ringene på vet jeg ikke helt hva kan brukes til, men får tenke på det. Fin stor link med Love =)

Til slutt en pose med elefanter faktisk. Ikke noe jeg ville kjøpt, men kan sikkert bli noe bra det. Legg merke til de emaljerte elefantene; fire av dem går til høyre, mens den ene vil til venstre.. hehe. En med egen vilje det der. Minner meg om neste bilde. June, min minste på 2 1/2 år:

Veldig opptatt av å lage noe når mamma gjør det. Har blitt en reser på å tre perler, store som små :)
Fikk endelig en pakke, og den var fin den, tusen takk Tonje! Likte den veldig godt =)
Neste blir å sende uvennpakka, og ferietur til Danmark med familien + søster og familie. BARE KOOS! Skulle legge dette ut i går kveld, men da gikk strømmen...heldigvis hadde innlegget lagra seg! Ha en fortsatt fin sommer alle perlevenner og andre!!! :)

3 kommentarer:

  1. Så mange flott smykker Eldbjørg :) Håper alt står bra til med dere , og fortsatt god sommer:)

    Kjerstin

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei. Så ikkje dette før nå!! Tusen takk! Står bra til her, koser oss :) Det er lenge sia, går det bra hos dere? Elene snakker om Victoria av og til. Koseleg å høre fra deg. Ha en fin seinsommer :)

      vh Eldbjørg

      Slett

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.