Etiketter

fredag 3. januar 2014

Fint å få perlepakke igjen! Desembers overraskelser kommer her..

Her er det en del poser med varierte godsaker :) Fint julelig kort med hyggelig tekst inni. Perlevennen trodde jeg sikkert hadde mesteparten fra før, men skrev at det også var en utfordring blant innholdet....

Fine sorte rondeller. Var en del hakk og skader på disse, men kan vel brukes likevel

SHAMBALLA! Ja, jeg har sånne, men ikke så mange røde og tar gladelig imot disse :D

Lavaperler. Har også sånne, men ikke helt samme kvalitet, og liker veldig godt sånne :)

Små ferskvanns  :)

Ugler har jeg en del av, men ikke disse her. Utfordring, da jeg ikke har klart å lage mer enn ett uglesmykke før... men er litt skeptisk på dyr/fugler i smykker. Hvorfor det? Nei....hm.... si det.. Skal lage noe av dem! Svart hjerte, har sikkert sånne, men det er anvendelig og har et par ideer på det.

Englevinger.......som jeg ikke har :) Små og nusselige, hører jula til for meg, kanskje neste år :)

6x8 mm rondeller. Har veeeldig mye av sånne, men gjør ikke noe med flere. Husker ikke om jeg har akkurat sånne krystall AB, men ikke de kobberfarga tenker jeg.  Uansett er det et boost for kreativiteten å få dem, for de kan brukes til mye fint!

Flat skinnreim med 3 sett endestykker. Har ikke sånt og da blir det flott å få! :)

Disse tenkte jeg passet til skinnreima over, men de hadde for smale hull. Må finne noe annet til dem da. Har forresten noen sånne lignende slidere som hjertene til flate reimer, kanskje de har større hull og kan passe den svarte skinnreima...?

Sååå var det månedens utfordring. Den taes så fort jeg får tid. Jade: store kuber med diagonalt hull og små kuber med hull tvers igjennom. Har et bilde i hodet, men det er litt uklart, så jeg ser ikke detaljene ;) Dokumentasjon kommer...  Det var pakken, og det var en fin en som ble godt mottatt hos meg. Tusen takk, og godt nyttår til alle som leser!! 


   
Kom plutselig på at jeg har et smykke lagd av perler fra forrige pakke:

 Store glassperler fra forrige pakke og komponenter sydd av ulike seed beads, fasettperler fra forrige pakke og 4mm bicone kinesiske krystallperler. Koblet sammen av ringer med tekst (som jeg for øvrig fikk samme fra Monica en gang) med stor lobsterlås i enden.



Her er låsen festet i den ytterste ringen og det blir et lite anheng på et lengre smykke. 


Her blir det til et halsgropsmykke med langt anheng. Bildet var ikke så bra gitt (har ikke ordnet med lyset på noen av disse...) Moro å eksperimentere med seed beads, detaljene blir viktig :) Resultat av en utfordring som jeg gav meg i august da jeg skreiv i blogginnlegget at de to typene kunne brukes sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.