Etiketter

søndag 16. februar 2014

Hemmelig perlevenn lyktes ikke.....

...med å være hemmelig :) Men masse fint i pakka, veldig fornøyd med den denne måneden! :)

Variert, men inspirerende:

En fin pakke med lapper med veldig kjent skrift ;)

Blomstene er fine, er det mose agat? Til å bli inspirert av. Og noen søte steinhjerter.

Er det katedralperler de heter? Fine med sølv. Trur det blir armbånd...kanskje. Og en klokke. Er det oppheng nede for at den skal henge i kjede og løftes opp når man skal sjekke klokka? Sikkert det. Bli moro :)

Picasso har jeg fått før av samme venn, i to andre utførelser. Har faktisk ingen andre av de. Men veldig dekorativ stein. Ser ut som kunstverk ;)

De orange krystalliserte var kjempetøffe synes jeg. Ikke noen utfordring egentlig, hehe. De lampworkperlene nederst derimot, var den største utfordringen i pakka etter mitt syn. Hvit og blå er litt vanskelig synes jeg. Men kan jo prøve. Har veldig mye lampworkperler, men bruker de sjelden dessverre. Disse må jeg tenke litt på...

Fasetterte rondeller i dragon veins agat. Nam nam, har masse sånne i rund, glatt utførelse, men ikke disse her. Multifasettert blå stein. Akkurat innafor blå farge som er fin, det vil si mørk nok :) Kjempebra!

Emaljerte bittesmå. Skjønner at det går an å få ideer her, Har sett at perlevennen min har brukt de til bl.a. ørepynt. Massevis av par her. Likte de veldig godt!
Det var det. Altså likte jeg omtrent alt i pakka, du er jammen en flink perlevenn, her er det mange muligheter!

Rett og slett ikke rukket å lage noe av perlevennperler denne gangen, har gått i mye annet fra det store lageret da jeg har fått litt bestillinger og egne ideer som lages. Men det får bli neste gang. Håper alle med barn har en fin vinterferie sammen med dem. :) Og andre og hvis de er så heldige. Blogges neste måned!

<3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.