Etiketter

tirsdag 26. januar 2016

Tema for januar er så passende "is og snø"

Her fikk jeg en pakke med hvitt, blått og litt andre farger.

Jeg må dessverre kommentere noe med denne pakka som ikke er så bra. Ikke for å være uhøflig eller slem, men det er noe jeg reagerte veldig på da jeg åpnet pakka denne gangen. Det luktet stramt av røyk av alle posene og inni pakka. Perlene må vaskes for å ikke lukte. Hvis det er allergikere som handler smykker, så får de et problem .Jeg går ut fra at det er mennesker som røyker inne i huset, og siden det ikke er så vanlig lenger, merker særlig de som ikke røyker en ubehagelig lukt av veldig mye som har oppholdt seg i et røykfullt rom. De som er vant til det merker det nok ikke selv. Jeg skal vaske alt, og bytte ut posene. Så det går greit, men vil likevel si fra, og gjøre oppmerksom på at det kan være uheldig. 

Når det er sagt, så kommer bilder av pakka, mange ting jeg likte :)


Alt som bar i pakka. De runde "skålene" var egentlig lokk til den store plastbeholderen med runde rom, men jeg brukte dem til å vise fram :)

Her var det fullt med ulike perler. Favorittene var de blå tsjekkiske firepolished (?) og cat eye hjertene. Også de hvite spikesene som jeg fikk flere av i kalenderen. Er ikke så fan av de skjellene i naturell farge. De blå fasettperlene i cat eye er ikke min farge, men de er jo fine! Synd det var mye hakk og riper i de lilla dråpene. Men jeg har en ide, så håper det går bra :)

Hvite perler. Og bugle beads. Veldig få av noen av disse, men får se om jeg får bruk for de til noe :)

Fine store rondeller, ligner is som bare det. Hvite porselensperler.  Og noen glassrondeller som jeg tror har gått på rundgang og opprinnelig kjøpt fra meg ;)

Store porselensperler, fikk mer en bitteliten vårfølelse av disse, siden det er litt bruntoner i dem,og det er neste årstid som står for tur, men synes de var fine og ser muligheter her.




Takker for pakke, har fått noe inspirasjon her, så håper jeg det blir satt ut i livet før det blir glemt igjen. Det hender veldig ofte nemlig. :) Må fokusere på å lage ting av det jeg får, så blir det nok noe.

Jula er over, og det blir heldigvis lysere etter hvert nå når alle har pakket vekk julelysa. Vi får lage fine ting og pynte oss med av perler o.l i stedet framover. Jeg skal begynne å tenke på påskesmykker straks tenkte jeg. Kanskje et til valentines først? Vi får se. Kos dere med is og snø så lenge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.