Etiketter

tirsdag 29. mars 2016

Vårtegn

Det var månedens tema for mars. Men jeg fikk jammen bursdagshilsen også :) Og en fin pakke! En stor konvolutt med en liten pose med mye flott oppi :)
Pakka med et lite og koselig kort, og en pose fylt med godsaker :)

Her har vi tegn på at sommeren kommer om en stund, nydelige swarovski sommerfugler. Og noen låser stemplet 925.


Miniduos!! Jippi, perfekt til meg :) :)

Enda mer miniduos! Nam nam, jeg har ikke klart å la vær å kjøpe sånne selv, og har noen poser av de, men ikke disse fargene her, eller de på forrige bilde. Supert!!!

Enda mer snadder :) tsjekkiske fire polish 3mm, det trenger man noen ganger, flott!! Og magatamas liten, har jeg minimalt av, kjempeglad for de og! :)

Sist, men ikke minst lange magatamas. Jeg har mye av det, men de er kjempefine og det blir så fint med dem i prosjektene :)
TUSEN TAKK for en SUPER pakke i bursdagsmåneden min :) :) :) Vårtegn må jeg nok koble til perlene selv, men gjør det gjerne med disse flotte sakene. Selv om jeg blir perle-yr av denne fine pakka. Ute derimot er det silregn og snøen forsvinner raskt. Ok da påsken er over...  Men dette kommer godt med, jeg er i symodus om dagen, så da er det disse som gjelder. Kommer garantert til å bli tatt i bruk om veldig kort tid noe av dette her :D Et kjærkomment tilskudd til samlingen <3

Jeg vet ikke hvem som har sendt, men har en mistanke, som jeg har litt lite grunnlag for, så røper det ikke ;)


Påsken er over, og hverdagen er her igjen. Jeg har hatt en flott tid som jeg lever lenge på. Håper dere andre har hatt det samme. Nå skal jeg konsentrere meg om jobb, familie, venner og perler. Spent på april og hva den bringer, både med framtidsutsikter og perlepakker :)

Ha en god og kreativ vår -()-    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.