Etiketter

onsdag 19. april 2017

Ikke noe L, men fint for det! :)

Tema for mars var bokstaven L. Her var nok ikke temaet tenkt over. Stod ingenting om det. Men en fin pakke var det likevel :)
Dette er mars-pakka. Den kommer rimelig seint ut på bloggen her, dessverre.
Men her er den:
Noen poser med perler her altså :)

Her er noe jeg har fått flere ganger før, de oransje tsjekkiske hjertene, begynner å bli noen av de. Og farfalle perler, de har jeg mye av, men må snart finne på noe med de. Har ikke de fargene tror jeg :)

Fire polish! Alltid flott :)

Her står det tsjekkiske, men jeg tror de største her kan være kinesiske, har noen helt like de lilla, brune og de rødoransje. Men flotte er de, tsjekkiske eller kinesiske :)

Se på disse da <3 Swarovski pearls, nydelig! Og flate runde har jeg ikke fra før! En perle er en annen farge av de store runde, men da må vi lage noe annet med den :) Anheng også, likte best hjertet, da det abdre er rosa, og tror jeg solgte et likt for en stund siden. Veldig dumt, ellers kunne de ha blitt et par :) Og 925 søl charm, så heldig! :D

Tusen takk for pakka, den var fin! Likte alt her. God vår til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.