Etiketter

tirsdag 27. juni 2017

Yndlingsfarger

Jeg har jo flere farger jeg synes er fine, men vi skulle velge to, så jeg valgte limegrønn og petrol som temafarger min hemmelig perlevenn skulle sende meg denne måneden. Pakka så slik ut:

Her har vi perler i tre grønne poser og et fint sommerlig kort, i tillegg te og noe godt... har vært noen mus der ser det ut som, hm. Mangler en svart kick også....... nam nam

Skjellperler har jeg veldig mye av, men fargen er fin på de. Toggle låser med peridot, har fått noen sånne før, men får sikkert brukt dem en gang. Glassdråper med hull i toppen er fine. Ekte sølv charms er jo eksklusivt :)

Her har vi noen nydelige Tilaperler, det var en fin farge! Løv og blomster i glass, og de var i rette farger også :) Har en streng av de blomstene fra før, så de får selskap :) Må få til noe med dette!
Takk for junipakke, den var sommerlig og fin. Favoritten her var tilaperlene :D  Fortsatt god sommer alle! I juli blir det igjen pakker med alt som vår hemmelige perlevenn ikke vil ha, så da blir det spennende om det dukker opp noe brukelig. Rydde får man gjort, men kan jo håpe at man slipper å få like mye ubrukelig tilbake, hehe. Men moro er det uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.