Etiketter

torsdag 27. juli 2017

Sommerens nervepirrende overraskelse ;)

Da var det juli igjen, sommeren går altfor fort! Men julipakke betyr uvennpakke, eller "one mans trash" forhåpentligvis "another man's treasure" :)
Vi sender det som vi vil rydde vekk og ikke skal bruke, og får ryddet og sendt avgårde, men man kan risikere og motta like mye rart selv. Det ser forøvrig ikke ut som om alt jeg fikk i år var noe som avsender absolutt ikke likte. Har vært to år på rad med bare fæle perler, men i år fikk jeg faktisk like mye fine ting. Veldig få av hver, men mye fint. Og en del ikke så fint selvsagt, det hører med :)
En tjukkaspakke, ble spent når jeg fant denne i postkassa,

Mange poser med godt blandede perler som måtte sorteres nøye, da det var mange poser, og like perler kunne ligge i flere forskjellige poser. Avsender skriver at hun har sendt litt av mye hun har, og hun har nok mye fint :)

Metalldelene var ikke det beste i pakka, vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem. Har jo så mye selv som jeg vet er nikkelfritt osv. Men får se.

Her har vi plast, akryl, og firkanta dekorerte glassperler helt til høyre. De sylindrerene vet jeg ikke hva er laget av, minner litt om hort eller bein, men vet ikke. Sistnevnte var de eneste jeg kanskje vil bruke på bildet.

Glassperler som nå er sortert. De fleste er tsjekkiske, jeg kjenner dem igjen, og det er jo flott! Man ser at det er veldig få av hver, men fine perler de fleste her :D Mange av de har jeg litt av fra før, og jeg kunne fylle på posene jeg hadde, noen veldig fine, og noen greie, men kunne ønske flere av de. Når det er sagt så kan man ofte få bruk for noen få også til et prosjekt, så det går bra det og, og det er jo faktisk uvennpakka dette her ;) . Kommer  noen litt nærmere bilder av disse:

Løv er alltid fint, og noen hadde jeg like som ble litt flere nå :) Gorillaer og andre dyr er litt for spesielt synes jeg.

Fine hjerter og andre. Haugen til venstre er bare en av hver, det er litt lite, men kan jo få bruk for dem til noe.

Mye bra, spikes er topp! Posene har noen rektangulære perler som kanskje kan sys med :) Til høyre er det en pose med røde seed beads som er wire wrapped til bittesmå anheng. Mye jobb for den som har gjort det, men ikke noe for meg å bruke da.

diverse spennende her og.

En pose med seed beads, de ser ikke så verst ut, mulig de er tsjekkiske? I midten to skjellperler i en ikke så fin farge og kuber med helt feil farge på dekoren, de blir ikke her lenge. Men derimot så har jeg vært så heldig å få SWAROVSKI i uvennpakka i år, og det var en flott gest må jeg si! Jeg tror jeg har noen kamerater til disse skinnende fine i swarovskiskuffen min. Tusen takk for dem, nydelig.

Til sist en organzapose med fire polished runde perler. Veldig få av hver, mange bare en. Men fine er disse alltid. Noen av de lå i mixposene, men la de sammen med resten av disse. Hadde flere fra før av en del her og, så de hoppa oppi posene til sine like.
Oppsummert en super uvennpakke!! Tusen, tusen takk, i år var jeg heldig. Håper dere andre fant noe ok i deres pakker i år. Fortsatt god sommer til alle. Dette er siste ferieuka mi, og hverdagen venter rett rundt hjørnet. Men det er lov å kose seg utover høsten og!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.