Etiketter

fredag 1. desember 2017

Adventskalenderen 2017!! :)

Da var det jammen blitt desmeber igjen, tiden flyr!
Vi har kalender igjen, og det er jammen spennende med 24 pakker med perler som venter på å bli åpnet. Oppdateres jevnlig om ikke hver eneste dag :) Her er alle de små pakkene jeg fikk :D
Alle pakkene puttet jeg i denne, så kan jeg gå og plukke hver dag )

Nydelige pip-beads den første desember!
2. desember svarte mini duos. Veldig kjekt å ha! :)

3. desember fikk jeg noen polymerleireperler med krystaller. Har mange, men de kommer alltid godt med :) Det var også en ensom svart rondell av glass.

Åpnet før jobb den 4. desember, og fant noen flotte tila beads i matt svart. Nydelig!
Da var det 5. desember og her var det noen grønne tilaperler, så mye fint det er i kalenderen min <3
Da blei det noen flotte bittesmå lilla perler den 6. desember :) Er det mini diamonduos?
7. desember :) Nydelige perler med to hull, husker ikke heelt hvilke de er, men kjempeglad!

Tsjekkiske rondeller, klare  fikk jeg den 8. desember :)

9. desember! Candy beads, så fine :) Heldige meg, har ikke fått noe jeg har fra før enda, perletyper, men ikke samme farger bortsett fra en den 3. men de er jo fine uansett :D

10. desember allerede!! Flere candy beads, juhuu! De er like store som de frå i går, bare mer nærbilde ;)
11.12: Samme som de lilla jeg fikk 6. desember! Bare i petrol, nydelige!

12. desember : Halvveis i advent allerede! Samme perler igjen, men i hvit :D Blir moro å lage noe med disse :)

Luciadagen 13. desember, flere candy beads. Så fine, de har en farge på hver side, så alle er like :)
14. desember i dag! Nydelige pip beads, takk så mye for alt dette min snille perlevenn! Du treffer spikeren på hodet, gleder meg veldig hver dag til å åpne!
15. desember, og fine kheops perler :)
16.12: metallic pip. Nydelig.


Kheops i den nydelige pastel petrol fikk jeg 17. desember, så mye flott jeg kan age av perlene i denne kalenderen :D

18. desember fant jeg NYDELIGE tosidige små diamantforma perler igjen, denne gangen i sølvfarge :)

Miniduos i lilla :D 19. desember

20.12 fikk jeg O-beads i crystal labrador, og de har jeg fra før, men nesten brukt opp! Supert :)

Mini duos igjen i petrol :D 21.12, snart jul! Nesten synd, da blir det ikke flere nydelige perler å pakke opp ;)

Nydelige llilla candy beads i dag, 22. desember, gleder meg til å lage noe med disse!

Da var det lille julaften allerede! Ting går fort i desember! Crystal AB pip beads. De blir nok fine i noe julelig eller vinterlig :D
JULAFTEN!! O beads  Jet Azuro tror jeg de heter. Kommer godt med, selv om jeg har flere er det forbruksvare :D
NYDELIG kalender, jeg er så takknemlig for alt jeg fikk!! Tusen tusen takk <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.