Etiketter

onsdag 18. april 2018

Vår og ild

For noen er det vel en annen sammenheng her, mange brenner gammelt gress om våren, men her var det tema for perler. Valgte elementet ild fra de fire elementer,  og i tillegg er det jo våren nå :)
Her er innholdet som jeg fant i en fin lilla konvolutt som lå i postkassa i dag. Flott vårlig kort med hyggelig hilsen.

Her har jeg glassperler, litt fra ild og litt fra vår-tema. Fine kuber og rondeller i oransje :) Fine de gyldne og. Kubene vet jeg ikke helt da de ikke er helt like store alle, men fin farge.

Dette er steinperlene. Fine til tema, liker alle :)

Måtte ha favorittene på ett bilde: Glassperler og steincabs :D Tsjekkiske glassperler fordi det er yndlingsfargen min, petrol. Nydelig oransje ildfarge på de 6mm fire polish, fine tsjekkiske grønne til våren og de flame jasper cabochonene er jo supre! 
Tusen takk for fin pakke! Jeg er inspirert ja :)  Ha en flott vår alle som leser :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.