Etiketter

lørdag 27. september 2014

Høsten er kommet i år også

Her er septembers pakke med masse forskjellig og mye fint. Ikke så mye av høstfargene jeg ønsket her, men skal få til ett eller flere smykker til utfordringen likevel! :)

Ikke noe "hele pakka"-bilde denne gangen, men rett på detaljene. Det søte kortet jeg fikk. Charms i mix. Likte best det øverst til høyre. Soppene var søte og veldig innenfor tema! :) Er ikke noe glad i kors og andre religiøse symboler, det bruker jeg nok ikke, til info :). Månen var fin, og kanskje den plata kan stemples!

Høstfarger, men for en utfordring! Skal nok ta den :) Den røde til høyre blir lettere tror jeg. Rammene var en av favorittene, fordi jeg har noen prosjekter i tankene til den type ting :)

Her synes jeg at perlevennen min begynner mer på vinter enn høst ;) De til venstre må bli et armbånd, resten må jeg tenke litt på. Selv om jeg klør i fingrene for å sette inn steiner i blomstene ;)

Mer vinter her, hehe. Vi er ikke klar for det riktig enda vel? Men fine små rondeller som blir flotte i rette omgivelser. Dråper er fint.

Halloween var kreativt tenkt. Har ikke greid å blitt glad i hodeskaller i smykker, som jeg før har nevnt. Men vi får se om jeg denne gangen må ta utfordringen....? Fine farger da. Skjelettet får ligge til halloween, kanskje det kommer til nytte da :D Hjerter med vinger fikk jeg for ikke lenge siden og en annen gang også. Har mange nå! Men de er fortsatt flotte :)

Fine saker! De grønne vil jeg tro er jadeperler? Flotte fasetter. Fiine farger i glassperler. Og skjell- og resinringer. Kreativt innslag i forhold til tema! Jeg har ulike perler i samme type, og de er veldig dekorative! Kjempefint :)
Får se hva jeg velger ut til utfordringen da, blir moro!! Mange muligheter her. Tusen takk for variert pakke!

Ha en fin høst videre perlevenner og andre, snart nytt tema, blir spennende........! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.