Etiketter

søndag 26. oktober 2014

Stein, stjerner, swarovski, sjokolade osv....

Her var det mye på S, fordi S var nettopp tema for perlepakkene i oktober!

Her  er pakka, med te og twix til. Oktoberkort fikk jeg til og med :)

Ulik te, liker best den med grønn te og den andre som er koffeinfri :) Sjokoladen var god! Koselig hilsen.

Nydelige swarovski. Den største er jeg mer usikker på pga. formen. Noen tips?

Flotte fasetterte store agatperler :) :)

Masse saker på S. Den samme låsen har jeg fått av Tonje en gang før også. Får spare den til sommeren igjen :) Den store stjerna var fin, noen av de andre stjernecharmsene har jeg fra før (de tre til venstre og den største i midten). Men alle er et frampek på jul, og julemesse blir det om ikke lenge..Snøkrystallen blir litt pastell for min smak, men mye fint og artig her.
Takk for en flott pakke, her kan kreativiteten blomstre inn i den kalde årstiden :D Når det gjelder utfordringen så er ikke den ferdig, så må komme bilder om noen dager...!
Håper også å få tid til å produsere masse på mørke høstkvelder framover!

Kos dere med høstsysler :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.