Etiketter

torsdag 20. november 2014

Snart jul.... :)

Juletema i november, så kan det bli fine saker ferdig til jul!
Pakken hadde fulgt tema bra, faktisk litt advent her og, det er flott da jeg liker godt lilla :)
I tillegg hadde jeg fått en julegave!

Hele pakka som inneholdt en pose med advent lilla, en pose med rødt til jul og en pose med grønt til jul. I esken lå julegaven. Koselig kort med sovende nisse som slapper av før jul :D

Nydelige mini-rondeller. Rødt glassanheng, og blått som var julegaven. Glassanheng er ikke det jeg bruker mest av, da jeg egentlig vil begynne å lage de selv (tenkt på det i noen år :P ) Men de er fine da! Kobber og sølv i samme er en liten utfordring for meg som liker rene, og ikke for mange fargekombinasjoner. Men de har det jo omtrent alle sammen. Dekorative er de uansett :) Det blå har jeg fått en ide på tror jeg....?!
Er ikke så glad i lampwork med roser (hvorfor skal det være rosa i alle sånne perler...jeg er ikke så glad i rosa), men skal ta disse som en utfordring, veldig fin rødfarge! Spørs litt hva man mixer med også. Sånne blomster har jeg hittil ikke fått til å bruke, men de hvite bør kunne gå sammen med noe annet i et hals-smykke. Herved fått en ide!
Lilla! Nydelig anheng av agat :D Ametystperler? Snora kan komme godt med en gang jeg får en lys ide, men skal ikke brukes til anhenget ;)


Det grønne innholdet. Nydelige malakittperler, er så glad i sånne farger :) Rainboweffekt på rondellene, passer til jul med ekstra bling? :) Hever definitivt bling-faktoren på sakene disse her. Noen cabochoner med julebudskap, de var søte, men kanskje finne et annet bruksområde enn til smykker :)
Tusen takk for en flott julepakke! Favorittene var det av stein. Denne pakka er en som har gitt meg utfordringer, men med det også inspirasjon. Noen ganger må man tenke to ganger før man ser potensialet. Men ofte er det utfordringer som gir meg ideer, i tillegg til det jeg synes er ekstra fint :) Ha en fin advent om en stund!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tar imot bestillinger og forespørsler her eller på mail. Blir også glad for å lese hva dere måtte synes om mine smykker.